Beste Leon, momenteel solliciteer ik voor de functie van CA. Kun jij me vertellen hoe roosters eruit zien bij TUI? Roel
Roel v. asked a question to Leon B.
Category: General
Date asked: Thursday, June 22, 2023
Last reviewed: Friday, June 23, 2023
Leon B.
Senior Cabin Crew Member
Beste Roel,
Wat ontzettend leuk dat jij bij ons hebt gesolliciteerd!
Ja roosters zijn eigenlijk elke maand anders maar meestal erg gevarieerd omdat wij zowel short-haul als long-haul vluchten hebben. Maar je hebt elke week een keer weekend en elke maand een keer weekend in het weekend. Daarnaast hebben wij blok indelingen; vroege, middag en late vluchten. Naast vluchten hebben wij ook nog stand-by diensten (oproep dienst).
Wat het rooster betreft kan ik jou geen concreet antwoord geven. Maar wat meestal in het hoogseizoen is; 3 à 4 short-haul vluchten, weekend, long-haul vlucht, weekend, stand-by blok, weekend. Is geen garantie maar meestal wel het geval. Vluchten worden afgewisseld met op en neer vluchten en stopjes. Dus je mag ook lekker het hotel in en genieten van het zonnetje, dus terwijl jij je nog een keer insmeert met zonnebrand, is de rest in Nederland lekker aan het werk…
Ik hoop jouw vraag goed en duidelijk te hebben beantwoord, maar mocht jij verder nog vragen hebben dan beantwoord ik ze graag.
Ik wil jou voor nu alvast een heel fijn weekend wensen, en natuurlijk heel veel succes met de sollicitatie procedure.
En hopelijk tot op 38.000ft!
Met vriendelijke groet,
Leon.
Friday, June 23, 2023
Roel v.
Dankjewel voor je heldere antwoord, Leon!
Friday, June 23, 2023
This discussion is closed, so no new comments can be added.